ΕΓΓΥΗΣΗ

  • Όλα τα προϊόντα καλύπτονται από την εγγύηση των αντίστοιχων ελληνικών αντιπροσωπειών.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

  • Συνιστούμε να ελέγχετε τα προϊόντα κατά την παραλαβή τους, ότι αυτά είναι σφραγισμένα και η συσκευασία άθικτη χωρίς εμφανή ελαττώματα. Επιστροφές γίνονται δεκτές εντός δεκαπέντε (15) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους. Το προϊόν πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και η συσκευασία να είναι άθικτη (κλειστή). Σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης, με δική του χρέωση, φροντίζει για την αποστολή του προϊόντος στο κατάστημα ώστε να πιστωθεί σε εκείνον.
  • Σε περίπτωση που το προϊόν παρουσιάζει λειτουργικό πρόβλημα, ο πελάτης θα πρέπει απαραιτήτως να επικοινωνήσει με το καταστημά μας και αφού διαπιστωθεί το πρόβλημα από την εταιρία-προμηθευτή του προϊόντος και δώσει την έγκρισή της, τότε γίνεται η αλλαγή του. Τα έξοδα αποστολής σε αυτή την περίπτωση βαρύνουν την εταιρία.
  • Σε περίπτωση «χτυπημένου» προϊόντος διευκολύνεται η διαδικασία αν η διαπίστωση γίνει επί τόπου την στιγμή της παραλαβής. Βεβαίως όταν η παράδοση γίνεται με δικά μας φορτηγά ο μεταφορέας μας είναι υποχρεωμένος να ανοίξει την συσκευασία και να διαπιστώσει μαζί με τον πελάτη ότι το προϊόν είναι άθικτο. Αν δεν είναι, θα αλλαχθεί αμέσως.
  • Σε περίπτωση που παρεμβάλλεται πρακτορείο μεταφορών, ο πελάτης πρέπει να ανοίξει και να ελέγξει το προϊόν πριν υπογράψει το δελτίο αποστολής, ώστε να μην συμμετέχει στην ευθύνη πιθανώς χτυπημένου προϊόντος. Η εταιρία είναι υποχρεωμένη να διευθετήσει το θέμα σε συνεννόηση με το πρακτορείο και την προμηθεύτρια εταιρία. Ο πελάτης, εφόσον δεν έχει υπογράψει, διατηρεί πλήρως το δικαίωμά του για αλλαγή του προϊόντος ή επιστροφή των χρημάτων του.
  • Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής προϊόντος από την Εταιρία ή από τους προμηθευτές-συνεργάτες αυτής, ο πελάτης έχει δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος εντός δεκαπέντε (15) ημερών από την παραλαβή του. Το προϊόν θα πρέπει να μην έχει ανοιχθεί και να επιστραφεί άθικτο. Σε αυτήν την περίπτωση τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν την εταιρία και η αποστολή του σωστού προϊόντος γίνεται με χρέωση της εταιρίας.
  • Σε κάθε περίπτωση επιστροφής προϊόντος, ο πελάτης φέρει την ευθύνη για τη μη απώλεια και ασφαλή επιστροφή του στην επιχείρηση. Για το λόγο αυτό συνίσταται η επιλογή αξιόπιστων και υπεύθυνων μέσων διακίνησης (courier, πρακτορεία, συστημένα μέσω ΕΛΤΑ).
  • Τέλος, στην περίπτωση που έχει δοθεί προκαταβολή με οποιοδήποτε τρόπο πληρωμής για προϊόντα με διαθεσιμότητα «κατόπιν παραγγελίας», δεν θα υπάρχει το δικαίωμα υπαναχώρησης του πελάτη.
  • Παρακαλούμε να επικοινωνείτε πάντα μαζί μας πριν την επιστροφή κάποιου προϊόντος.
     
Stagg
Hair Majesty
Nextbook
Nikon
Leifheit
FABER
ESI
Bitmore
Manta
Singer
Pyramis
Pioneer
Philips
Ricatech
Dyson
Personality Gym
Imetec
New Port
Izzy
Hewlett-Packard
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. • ΠληροφορίεςΤο κατάλαβα